Secret View
BLK is aandeelhouder in SecretView. SecretView is een organisatie welke mystery shopping uitvoert bij verschillende klanten in diverse branches (o.a. mode, food, beauty, entertainment en wonen). Secret View breekt met de ouderwetse manier van mystery-shopping en biedt iedere organisatie een eenvoudige en betaalbare oplossing om doorlopend te leren van kwalitatief hoogwaardige feedback op basis van echte klantervaringen. Vanuit hun kantoor in Arnhem zetten zij mystery shoppers in op fysieke locaties, online en in combinatie met elkaar. Met de resultaten van de onderzoeken wordt het mogelijk om doorlopend op de hoogte te blijven van hoe alle facetten rondom de verkoop van producten en diensten functioneren. De resultaten worden weergegeven in een overzichtelijk online perfomance dashboard. Bekende opdrachtgevers zijn onder andere Rituals, Spar, AH to go, AMI Kappers, America Today, Dyson, Pathé, NS Stations en Ecco.
Secret View kent een viertal belangrijke platformen: opdrachtgevers dashboard (analyses van de resultaten van een mystery shopping onderzoek); community platform (hier worden de opdrachten voor mystery shopping aangeboden); SaaS (hiermee worden kleine retailers in staat gesteld om zelfstandig eigen mystery shopping onderzoeken in te richten; projectmanagement (inrichten en beheren van onderzoeken).
Momenteel is Secret View actief in meer dan 30 landen en is er een community opgebouwd van 50.000+ mystery shoppers. Het uitgegeven shoptegoed door deze mysteryshoppers is meer dan € 1 miljoen. Deze mystery shoppers verrichten maandelijks meer dan 3.500+ bezoeken. Het team bestaat momenteel uit meer dan 20 werknemers en is groeiende.